Måndag

tjohej!
Måndag, kursstart; Statistik och empirisk metod 7.5 hp
Vi skulle till min stora förvåning sammläsa kursen med psykologerna, spännande.

Jag är som i sedvanlig ordning ute i god tid med kurslitteratur - beställde en bok när jag kom hem, check!
Den andra har jag fått ta i på .pdf / nöjd tjej

Ikväll har jag suttit och jagat min nya telefon; kollat forum, gjort jämförelser på prisjakt
.. fortfarande inte helt övertygad, får se hur detta slutar.
Har även hunnit med 70 minuters prommenad med fröken bertilsson & lottis, mys!
När ja kom hem blev ja ruggit tesugen och fick en fixidé att baka scones.
Dom blev helt ok, men inte fullt så gott såsom jag vill minnas.

Imorgon väntar en heldag från 9 - 20.
Skall servera öl på E-puben, våran, betsek´s första EPP
köm dit vettja! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0