utmaning

Tjoho!
Har börjat jobba igen, så nu är det bara att försöka hinna jobba så mycket som möjligt januari månad.
På jobbet har vi från och med idag startat en tävling.
- Vem som kan tappa mest vikt/vecka.
.. nae, vi ska inte bli anorektiker hela bunten, men jag ser det mest som en rolig utmaning.
Jag kände denna fotbollsäsongen att jag lagt på mig 5kg efter skadan och det ger verkligen inverkan på den fysiska prestationen. Det känns så väl när man ska löpa och att det är svårt att kunna komma upp i samma spurttempo som resterande.
- Det är därför jag är med i tävlingen, utifall det blir aktuellt med fotboll framöver.
Om inte annat är det inte helt fel för kroppen ändå. Jag tycker det är så svårt att bara deffa, så nu blir det någon sorts rådiet istället.. omöjligt att bygga samtidigt ju, man tappar ju bara som fan! ;/
Snart väntar dessutom flertalet soltimmar, så det kanske inte är fel att vara "i form" för beachen 2010.

sååå..
Nu vet ni vad vi pysslar med på ica här i dagarna.
Jag samlade ihop allt godis vi hade kvar här i lägenheten och la de i fikarummet idag.
- När jag gick hem var i alla fall hälften uppätet, snacka om att försöka jävlas med konkurenterna.. höhö :>






Igår såg vi Avatar, synd att man inte kan se den i 3D i lse.
Fattar inte att den kan ha så högt betyg på imdb, hrm.. http://www.imdb.com/title/tt0499549/
Nog för att den var helt okej att se, men jag var inte så jätteimpad.
Efter bion hade vi spelkväll hemma hos oss.
Nu inväntar vi sebbe, sen blire sällskapsspel här ikväll också.
Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0