Skön helg

Tjoho!
Fy vad jag är nöjd med fredag-lördag-söndag!!
Har varit och åkt längdskidor med hundarna två ggr, gymmat två ggr och varit på badhuset en sväng också
- det känns verkligen att man lever :)

Har dessutom hunnit umgås med en drös med folk, mys!
Idag lyckades jag även få med henke ut på skidspåret, hihi.
Bobbe tog sig lös ur kopplet två ggr (!?!?) idag. Första gången började jag bli riktigt orolig. Vafasen skulle jag göra? Jakthund lös, utan någon pejl.. glhf!
- Som tur var, så var grannen ute och hade med sin tik.. så de dröjde inte länge innan Bobbe kom tillbaka :D

Efter att ha käkat lunch kunde vi inte låta bli att fara på gymmet också.
- Måste ju passa på att vare ute & vara på gymmet när det är bra väder plus att man inte jobbar :)
Ikväll spelade vi "Med andra ord" med Martina & Johan. Hade aldrig prövat de tidigare, spelet var roligt.. men kändes verkligen stressigt när man egentligen inte behövde vara fullt så stresspåverkad.




Henrik, Acke & Bobbe ute på spåret




Det gäller att passa på att njuta av vintern nu, speciellt då det är milt ute. Jag tycker verkligen det är skönt att fara ut och åka skidor, eller pimpla. Det är tråkigt att isarna verkar vara dåliga iår :/ skulle vara skoj att fara iväg och dra några firrar.
När vi kommer hem lär nog all snö (förhoppningsvis) vara borta, känns sjukt!


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Det där såg faktiskt riktigt skoj ut! :) Jag såg en labrador dra en pulka igår på cykelvägen. Kan Acke och Bobbe göra sådant också?



Jag har tyvärr inte hunnit göra någon dessert ännu :( Men det kommer, det kommer! ;)

2010-01-12 @ 10:52:05
URL: http://ircl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0