Sällskapsspel

Tjoho!
Varje kväll sen i söndags har vi spelat sällskapsspel, vilket är väldigt ovanligt.
  • Isöndags spelade vi retro - ½ spelet var jag ruggit kass på, den andra halvan hyfsad :D Vet inte om jag tyckte de var så superkul själva spelet, men vi roade oss rätt bra på egen väg ändå.
  • Måndag; Cluedo. Jag&henke vann inte, hade maximalt oflyt!
  • Tisdag; Texas holdem i Tannsele
  • Onsdag; Cluedo hemma hos linus&jenny, jag och jenny var bäst :>
.. Ikväll verkar de vara dax för ännu en omgång, men frågan är vad vi ska spela idag?
Jag hade röstat och velat att vi skulle spela Cluedo, men de är i Tannsele och de är cirkus -34 grader ute.
(Alltså inte så aktuellt att fara dit bara för att hämta spelet)

Är det någon som har något tips på sällskapspel?
Allt från något med en vanlig kortlek till något man måste införskaffa..
Vill inhandla något nytt, roligt spel! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0