Pimplar vatten och funderar.

Det är jobbigt att inse att man inte kan få som man vill, att det inte går som man vill och att man inte kan påverka situationen på något sätt alls.


Biljetterna är bokade.
Vi åker den 11 februari till Sthlm, 13 februari till Bangkok och kommer åter till Sverige den 11 maj.
Tur att brorsan bor nere i Sthlm, så slipper vi bekymra oss över husrum. :)

Vi har skrivit lägenheten till den 31 januari.
I nuläget finns det inte längre någon köpare, trist för Peter!
Jag kommer sakna den här lägenheten, trots att vi bara bott här i 5½ månad.
Söker ni en bostadsrätt här i lse, så finns den här ledig plus grannens 2:a.

Gruvar lite för att flytta ut, nu när jag fortfarande inte är frisk.
Är hemma från jobbet idag och tanken är den att vi ska inprincip tömma lägenheten imorgon - wrah!
Har tänkt försöka börja plocka ihop mina kläder i sopsäckar, sedan övergå till att packa ihop datorn osv..
Egentligen borde jag sälja/sänka/slänga? bort minst halva min "garderob" eftersom den tar åt helvete förmycket plats. Jag får nog se över den när jag kommer tillbaka efter resan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0