Måndag

Tjoho!
Fy va skönt, nu får jag vara ledig i några dagar! :)
Jobbat lördag-söndag-måndag och stängt alla kvällar, känns ju som att hela dagen försvinner då.
Jag har varit riktigt glömsk och virrig - tänkt göra vissa grejer, men totalt glömt bort de och vaknat på natten sen och kommit på att visst fan.. de har jag ju glömt!
Låter ju seriöst som man börjar bli som en gammal tant :/

Förutom att jobba har jag & henke hunnit städa ut julen (bättre sent än aldrig?) och sett Zombieland.
Ikväll har jag hunnit se lite av idrottsgalan efter jobbet också.
Jag saknar redan julgranen och adventsstakarna, känns så tomt och lite dystert när inget lyser i fönstret.







Bjuder på lite bilder på julgranen. Jag vet att den var rätt kal, men den är i alla fall äkta ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0