Känner du igen den här varelsen?






Tjoho!
Känner du igen någon utav människorna på dessa två bilder? haha.
Det skiljer fem år mellan bilderna, känns ju rätt sjukt.. ser för övrigt ut som ett troll på senaste passbilden, fniss.
Lite lustigt är att de står att jag är 1 cm kortare nu än förut också.
Hämtade ut passet idag & även dukoral.. får se om det funkar.

Hade bokat massagetid på hotellet idag, så passade på att bubbla&basta lite med henke före - mys!
Det är faktiskt en ganska bra deal vi har med chefen. Vi får betala 200spänn för 50minuters massage, som annars kostar närmare 600kr - inte pjåkigt.
Tokigt nog så varade inte min lediga dag så mycket längre än så.. hann hem och koka ihop en middag, sen gick jag direkt på jobbet. (2st som skulle jobbat idag, men ingen av dem kunde så de var lite kris) Jag fick i alla fall spela vollyboll efter jag & Jennie stängt, så det var ju lite plåster på såren.

Imorgon ska jag för övrigt också vara ledig (hoppas jag?) hela dagen. Hoppas henke är piggare då, han håller på att bli förkyld :/
Börjar med tvätt&städning och övergår sedan till några trevligare aktiviteter, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0