Fixardag

Tjoho!
Idag blev det en hel del grejer gjorda.
  • Läkarbesök
  • Hämtat ut medicin
  • Inhandlat nya hörlurar till både jag & henke
  • Gjort nya pass
  • Fixat reseförsäkringar
  • Fixat med fonderna
  • Öppnat konto & fixat visakort på Swedbank
  • Åhléns
  • V.I.P
  • Inhandlat lunch
  • Betalat räkningar / överfört pengar
  • Postat brev
  • Lagat middag
  • Inhandlat föda
.. bara tre saker som jag skulle ha gjort idag, som jag inte orkat.
Blev ingen längdskidåkning idag - blir så irriterad på smhi. Kikade vädret igår, då stod de att de skulle vara 5-6 grader kallt.. idag var det närmare -18.
Fick ett sms av Cristel idag, hon har tagit semester och är utomlands :) så ska ringa hennes morsa för o boka klipp- & färgtid innan vi åker iväg.
Hade tänkt gymma ikväll, men konstaterade att jag kanske behövde en hel vilodag.

Jag är ändå nöjd med dagen, skönt att börja styra upp grejer inför resan osv.. :)
Brorsan fyller 25 år idag. Det känns trist att jag inte är nere och firar honom, men få ta och göra de när vi far till sthlm. :)
Ikväll ska jag och henke se film (vet inte vilken än), det blir mys ;> Tills dess sitter jag bara o slöar, höhö.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Hjälp, vad du varit effektivt idag :)

2010-01-14 @ 18:41:17
URL: http://ircl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0