Duvan cup

Tjoho!
Iår var jag inte med och spelade, men de kanske var "lika bra det", som mamma sa.
Eftersom alla andra som jobbar "min helg" skulle spela, så var det inte lönt att försöka byta och jävlas för några minuter spel. Känns inte kul om man hela tiden ska behöva stressa och böka på, hinner ju inte känna av nöjet på samma sätt då - tycker jag i alla fall.

Underskattade tvätten ifredags. Blev 6 sopsäckar med rena kläder, gardiner, mattor osv.. tvättade rubbet.
Därför blev vi inte helt färdiga i lägenheten och när det började närma sig middagstid var jag bara allmänt grinig och less, därför så sket jag i allt. Istället gick jag hem till morsfarsan, käkade och begav mig på tbg.
Spanade på ib med tk & issorna, kul att wennberg var hemma ihelgen :)

Jobb lördag, sen skulle snoffan hinna färga håret på mig innan utgång. Kvällen blev så att jag, tk & Isabelle åkte på campingen, där hade sorseleborna hyrt två stugor. När vi kom dit var det redan fullt ös och de bjöds på både musikunderhållning och vurpor när flertalet människor skulle inta stugan, haha. :)
Hade trevligt, men trist att det spårade lite i andra stugan när någon hade slagit på alla spisplattor och ställt en sopkorg på spisen :/

Jag träffade en kille som är lite bekant sedan tidigare, han har varit ute och rest mycket, vilket var ganska kul och bra att få höra vart det kan vara mer eller mindre värt att fara. :) Träffade även lina på hottan som utlovade tips från coachen.
Efter hotellet skulle vi försöka ta oss till tannsele, blev lagomt vredes på taxi - men vi tog ju oss hem tillslut iaf.
Idag har jag sovit 10h, vaknade som en ny människa!
Tagit de rätt lugnt, varit och stökat ut de sista ur lägenheten.. så imorgon väntar städningen.

Skulle vilja dra över bilderna från igår från kameran, men har inte någon kabel som funkar här tror jag :/
Får spara de till morgondagen, hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0