Det vänder

Tjoho!
Idag mår jag betydligt mycket bättre än vad jag gjort resterande delen av veckan - skönt!
Igår åkte de mesta ut ur lägenheten.
Kläder, skor, datorer, möbler, hygienartiklar.. de mesta alltså.
Eftersom att mitt rum här hemma hos mamma & pappa är proppfullt med grejer - inte bara mina egna (ingen som känner för att frakta ner 2 golvhögtalare till sthlm?), det går helt enkelt inte att sova/befinna sig i mitt rum just nu.
Därför så valde vi att sova i Tannsele, eftersom henkes rum inte var allt för fullproppat.

Idag har vi varit och vaccinerat oss. Jag har tagit alla sprutor nu, så det är skönt att slippa tänka mer på de.
Desto roligare var det att höra hur pesionärerna var stressade & hetsiga, eftersom att ingen stod i receptionen, haha. Någon lät förtvivlad, den andra mest förbannad och en tant irriterad - kul kombo!

Vi lämnade även släpet, sedan forsatte ihopplocket i lägenheten och lunch intogs hemma hos mor&far.
Jag tyckte så synd om farsan efteråt, att jag skottade resterande som inte han hade hunnit när han var hemma på lunchen.
- När jag skulle gå till jobbet var jag sjöblöt och både andreas & steffe skrattade åt mig, hrm.

Efter jobbet kom henke och hämtade mig, sen spenderade jag 2h i den inte allt för fulla lägenheten.
Nu återstår bara allt porslin, men måste ha fler kartonger.. så de får vänta tills imorgon.
Imorgon ska vi även tvätta & städa ut hela lägenheten... kuuul...
För närvarande sitter jag hemma hos mor&far och inväntar henke som spelar poker, sedan bär det av till tannsele.

Jag skulle vilja plocka upp min pc.. men frågan är vart fasen den skulle få plats? För på mitt databord står brorsans stationära.. hrm.. tur mamma har bärbar iaf :)
Ihelgen väntar jobb & duvan cup.
Har inte spikat några planer, men jag skulle bli väldigt förvånad om det inte blir utgång på lördag iaf

Ps. Jag är avis på min kusin.. han har varit och kikat på hundvalparna idag, fusk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0