Det börjar närma sig helg

Tjoho!
Idag är det torsdag - snart fredag :)
Har jobbat idag och sedan lagat middag & kikat på film, wallander - dödsängeln.
Jag tycker som vanligt att alla wallander filmer är bra. Hade somnat en stund efter middagen, så jag var frusen, därför så gjorde henke varm choklad åt mig - mums!
Efter det har jag blivit jättesugen på att fara ut i skogen; elda, pimla och grilla lite korv/göra klämmackor eller något annat mumsigt. Känns som jag inte kommer hinna njuta av vintern fullt så mycket som jag velat, wrah! :/

Imorgon kväll har vi bjudit hit Martina & Johan på middag, så det ska bli trevligt.
Jag har mest bara jobbat kväll senaste tiden, så då hinner man aldrig & orkar inte göra så mycket på kvällarna.
Ihelgen jobbar jag lördag & söndag, så får se vad man hinner göra utöver det.
Hoppas på att hinna ut i skidspåret med hundarna en sväng imorgon, är så himla sugen!

Nu väntar sängen, så man orkar med allt imorgon.
Har för avsikt att hinna grädda 300 lussebullar, ska bli spännande o se hur det går...

Fick btw se vad jag skulle få för lön på måndag.
Dum som jag är öppnar jag nellys nyhetsbrev, klarar jag av att hålla mig ifrån att beställa?
... de är frågan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0