Det blir aldrig som man tänkt sig.

Tjoho!
Det blev en lyckad och trevlig fredagkväll med god mat & lite sällskapsspel. :)
På lördagmorgon kände jag mig ruggit trött, jobbade och kom hem sliten.
Sedan gick det bara utför, på söndagmorgon var jag riktigt risig.. for på jobbet, men efter några timmar gick jag hem. Har legat i soffan/sängen ungefär konstant sen dess. Först nu jag suttit vid datorn i cirkus 5 minuter, men funderar redan på att inta viloläge igen.

Skulle ha jobbat idag, men förstod nästan igår att jag inte skulle palla idag.
Försökte få någon att jobba åt mig både igår och idag, men ingen ville offra sig.
Riktigt drygt att få en pissförkylning nu! Jag som både ska jobba iveckan, plus att jag och henke ska flytta ut ur lägenheten - wrah!
Nae, det är bara att lägga sig och pimpla några liter vatten till och hoppas på det bästa.
Taskig tajming, men vafan gör man? :/




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0