Årets första skidtur

Tjoho!
Idag vaknade jag med dubbel glädje.
Bokade biljetterna inatt innan vi gick o la oss plus att det var jämförelsevis med tidigare dagar, galet varmt ute!

Därför for jag och farsan på årets första skidtur. Jag fick ta både bobbe&acke själv och inta skidspåret själv.
Till en början gick de fort (som vanligt) några vurpor och uppförsbackar senare var de dock inte lika löpvilliga.
.. De slutade ändå med att jag tappade bort mig mer eller mindre och det blev totalt en 2h skidtur, haha.
Jag & hundarna var lagomt pigg när farsan kom och hämtade oss :D

Ikväll har jag & henke lagat tacos, mums! :) Sedan har våran lägenhets fyllts med varelser som förtärk alkohol och spelar tvspel, mys. Ett litet avskedskalas för Jandré&Dasse som åker iväg till veckan.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0