2010

Tjoho!
Nyårsfirandet blev askalas och grymt lyckat! :)
Tack för alla involverade (exkl. den varelse-[r] som snodde jag & henkes fyverkerier, wrah!)

Det började med att vi begav oss på missionskyrkan för att bubbla&basta.
Sedan åkte vi vidare till Tannsele för att förtära middag i goda mängder, mums!
Under kvällen hade alla ( utom Jandré & Henrik [de som hittat på leken] ) olika uppdrag - sjukt underhållande!
..Måste erkänna att krusse & emma var ruggit skickliga och la ribban högt för oss andra.
När timmarna började bli sena drog vi oss in till storstan och styrde upp fest hos ringan&malin istället.
Efter statoil och en lång väg hem, konstaterades 100m från lägenheten att ingen hade någon sorts nyckel.
Fast kvällen slutade ju inte där, sebbe var inte den som var den och var gästvänlig :)

Såå.. "stulna handväskor", avhugget träd, kolbränt bord...
Slutresumé: Lyckad kväll!

Jag har för år 2010 ett nyårslöfte - inge godisätande.

För övrigt har det varit en slö, men skön helg.
Igår lyckades vi konstruera en rätt shyst smällare av sista krutet i tannsele, not so bad.
Kanske skulle lagt upp den på facebook för att ha någon underhållning för nattarbetare eller dyl.
Några bilder från nyårskvällen kommer nog även såsmåningom - den som väntar..

Kommentarer
Postat av: linnea

Jag fick årets första julkort idag!!

Eller, nä.. jag kikade på posten som innehöll ett kort från dig! Mitt enda det här året. Eller ja, förra hehe. Tack tack!!! tänk om alla vore så produktiva och tog sig tid till de där julkorten. jag köpte några riktigt fina jag skulle skicka iväg, men kom inte längre än så..... :P



Jag smet från stan lite tidigare, blev tusen spänn billigare så. På gott och ont! Synd att vi inte hann ses i synnerhet på nyår men ni verkade ju ha roligt och det hade väl jag också i slutändan.. :)

2010-01-03 @ 20:49:20
URL: http://linneah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0