10 små söta varelser

Tjoho!
Idag fick jag vet att Acke blivit pappa igen. Det blev 10 hundvalpar i kullen, mys!
Känns tråkigt att jag inte kommer få se de söta varelserna, för dom hunnit bli "tillräckligt stor&söt" har jag hunnit sticka från landet. När jag kommer hem har alla fått var sitt respektive hem.
Det känns i alla fall bra att veta att alla valparna kommer få ett hem. :)
Förhoppningsvis hinner jag hem innan nästa kull kommer (om nu inte den tiken skulle få missfall eller så)

Idag har jag & henke varit ute med hundarna i skidspåret igen. Solen sken och det var grymt fint väder! :)
Har konstaterat att Acke är rätt smyglat, men samtidigt är han ju inte dum...
Tror det har något med någon reflex som han har, att ifall jag stannar så ska han stanna.
- så i en uppförsbacke, när det går tungt för mig, så väntar han in mig.. :)
.. jämförelsevis med Bobbe som försöker ta sig upp för kung och fosterland.

För övrigt har vi varit ute på en prommenad i de fina vädret, lagat tacos till middag & varit på gymmet.
Körde ett benpass ikväll, gruvar lite för att åka längdskidor imorgon - jag lär nog vara ganska mör.

Kommentarer
Postat av: Saadet

Najs blogg du har :) Ska vi följa varandra på bloglovin? Det skulle vara kul tycker jag :) Kraaaaam!!

2010-01-12 @ 23:15:48
URL: http://saadet.blogg.se/
Postat av: Anders

Det var mig attan vad du är flitig på att skriva. Kul att få lite info om vad ni gör i Norrland. Kanske ska skriva en blogg så du får info om den här delen av landet. Hej Svejs. Kusin Vitamin

2010-01-12 @ 23:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0