Utflytten är klar

Tjoho!
Idag så blev vi äntligen helt färdiga!
Lägenheten är tömd och städad från golv till tak - grymt skönt!
En sak mindre att behöva bekymra sig över före resan.
Hann inte göra så mycket mer idag dock :/ kvällen har jag tillbringat på jobbet, kanske inte fullt så kul men, personalmöte och några extra timmar till nästa månads lön :P
Ska jobba imorgon, känns som jag skulle föredra att vara ledig och forsätta fixa och dona.

Känns som jag whinar som fan, men det är seriöst svårt att förstå hur jag lyckas ibland. I alla fall för mig själv..
Ett riktigt "tjejrum" = totalt kaos?







En sak är då säker - jag behöver inte bekymra mig för att vara göralös innan vi åker.
Ändå har jag börjat röja bort lite grejer, plus att det står massa kartonger ute i hallen också :/
Jag har det här som ett projekt plus x-antal mer grejer att fixa innan vi drar ner till sthlm.
Jag hoppas verkligen jag hinner träffa de trevliga varelserna som jag vill träffa, umgås, åka skidor med hundarna, gymma, simma, löpträna, se någon film på hemmabion, pimpla, köra skoter och fixa allt inför resan!
... ja ni förstår, jag vill göra allt och lite till!


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Ditt rum är ju som ett bombnedslag ;)Himlar vad grejer du har!



Jag vill ju försöka hinna träffa dig innan du åker!! Åker ni från Umeå till Stockholm?

2010-02-02 @ 07:52:17
URL: http://ircl.blogg.se/
Postat av: loggan

Haha, ne-he? :P Fast två kartonger i mitt rum är faktiskt brorsans ;)



Ja, men kommer du hem något innan nästa torsdag?

Vi åkter till sthlm på torsdag från umeå.

2010-02-02 @ 23:12:28
URL: http://lokkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0