Roliga besked inför resan

Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta, men senaste 24h har jag blivit rätt galen?

1. Gjorde stan igår, skulle fara och hämta mitt nya kort på Swedbank som jag ansökte om för ca 1-2 veckor sedan.
När det är min tur och jag får träffa en dam i kundtjänsten, tar hon mitt körkort och kollar - då har kärringen jag träffade förra gången inte ens beställt något kort! Ja, vafan säger man.. jag blev sjukt förbannad. Damen som jobbade skulle därmed ansöka om ett kort åt mig och jag skulle få hoppas på det bästa, det kanske skulle hinna komma innan vi åker.

2. Henke har beställt en ryggsäck & lite mer grejer ifrån outnet.se. Han har mejlat och kollat så att grejerna garanterat skulle hinna komma innan vi skulle åka. Han beställde för 2-3 veckor sedan. Igår så hade någon från kundtjänst skickat ett kollinummer via mejlen, där de stod att paketet var i Borås?! Telefontiden var slut för dagen, så han ringde istället idag. Då berättar supporten på telefon att någon förväxlat honom med en annan kund (alltså inte henkes kollinummer) och att de dessutom inte har skickat iväg grejerna ännu!
.. ännu mer lycka.

3. Henke skickade in en ansökan både via internet och via ICA för att skaffa ett ICAbankkort till resan, för att slippa uttagsavgiften där nere. (Minns inte när han gjorde de, men de rör sig om mer än en vecka sen iaf) Han ringer idag för att höra om kortet är påväg - då har de inte fixat det heller.

Vi får trösta oss åt att jag fick någon idé att vi skulle flyga ner till sthlm på torsdag istället för fredag.
Därmed hinner vi avverka några affärer där och förhoppningvis hitta alla grejerna som vi beställde från outnet.
Däremot kommer henke och mest troligen inte jag heller hinna få något bankkort - surt!

Kommentarer
Postat av: linnea

hoppas resan går bra, eller gått bra kanske man ska säga då du förmodligen inte läser detta förrän du är på andra sidan jorden ;-) håller tummarna!

2010-02-13 @ 18:56:48
URL: http://linneah.devote.se
Postat av: jenny

Haha, alltid lika kul när paket kommer bort m.m... känner även igen det där med ICA-kortet! Vi har fortfarande inte fått vårt o vi skickade in det för snart 3 veckor sedan.. frågade i kassan hur länge sånt tar o då sa hon att man får räkna med minst 3 veckor :@

2010-02-17 @ 14:09:35
URL: http://snaize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0