Irritationsmoment

En sak som jag verkligen har konstaterat att jag stör mig på är att folk - typ europeér, inte använder vanligt sunt bondförnuft.
På båtar/bussar är det flertalet personer som har tagit upp en extra plats för sin väska, medans endel inte ens fått någon sittplats.
Jag blir så sjukt irriterad på det!
Vad har de i sina väskor egentligen, guld?

För övrigt så är resedagboken nyuppdaterad. :)
Jag har precis tagit ett sista kvällsdopp i den större poolen (som säkert är 25m lång) - så det är riktigt nice att simma där.

Godnatt och godkväll på er där hemma!
Hoppas allt är bra med er.
Tråkigt att det är så många som är konvalicenta :(

Kommentarer
Postat av: linnea

Men gud, tror du man drabbas av sånt här i göteborgs kollektivtrafik? Jag skäms typ när jag har massor av packning/påsar/väskor/whatever och måste använda sätet bredvid mig så ibland bygger jag ett meterhögt torn ovanpå mig bara för att inte ta upp två säten.



Det värsta är nog människor som gärna placerar sin lillalilla minibarbiehandväska på sätet längst in trots att bussen/spårvagnen är PROPPFULL. Huvva så respektlöst, men de kanske är allergisk mot andra människor vad vet jag. En mycket vanlig allergi i så fall, konstigt att man själv inte drabbats då man åker buss i princip varje dag....



hoppas ni har det gött i alla fall :)

2010-03-18 @ 11:36:28
URL: http://linneah.devote.se
Postat av: Anonym

hehe.. skönt att det inte bara är jag som blir galen. :P

2010-03-21 @ 08:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0