Jobb.

Sitter och måste faktiskt skratta lite åt mig själv i smyg.
Konstaterade nyss att jag inte jobbat sen marknads-söndagen, fan det är ju över en månad sen!
Galet!
Kollade lönespec. nyss och jag lyckades skrapa ihop 12,35h i september månad, haha.
Livet är underbart ibland :D
Blir dock inte lika roligt att få lön nästa gång - första gången jag jobbat den här månaden var ikväll tror jag :/

Pengar är inte allt, men bra att ha!
Kommer jobba imorgon några timmar på dagen istället för Andreas också, cash is king.
Blev minst sagt förvånad när jag konstaterade att jag inte är schemalagd mer än mina ordinare helger (?!)
Ska jag vara ondskefull och hoppas på att någon får svininfluensan eller vad? ;P

Äh. Det får bli vad det blir.
- Kommer jag vara pigg och frisk är detta det ultimata tillfället att styra upp träningen ordentligt i alla fall och de skulle verkligen mer än uppskattas! :)

För övrigt vet jag inte vad som händer ihelgen.
Jag är inte så sugen på fest faktiskt.
Var på systemet idag - kom hem med årets blossa glögg :D
.. man kan ju faktiskt bli utan om man har otur
( Bortsett ifrån att jag köpt glögg redan är jag vädligt skeptisk till att vi redan säljer skumtomtar, julmust och flertalet sorter pepparkakor OCH pepparkaksdeg..wrah! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0