Helgen är här

Idag har jag gjort stan med issa & TK.
Införskaffade mest grejer inför avslutningsfesten imorgon, så det kommer nog bli fränt :)
Inhandlade en outfit på kupan, haha.
Blev mest förbannad på Åhléns, men jag och henke löste problemet på egen väg.. mohaha :D
I ren ilska och köpvägran lämnade jag tillbaka alla grejer jag köpt idag borsett ifrån 2 grejer som behövs imorgon, vägrar typ handla där framöver :P

Ikväll har jag och issa varit matlagarna; två tacopajer och en pastagratäng, mums!
Sedan kunde tillslut även snoffan joina oss, lagom till middagen :) hehe
Efter att ha intagit middagen så kikade vi på idol, sen var alla sjukt slö.

Imorgon blir det avslutningsfest med fotbollen, så de kommer nog bli riktigt kul!
Börjar redan kl 11 och ska hinna fixa lite mer grejer före de, så är nog dags att börja dra sig till sängs.
Får se om jag är pigg imorgon, då kanske jag kan lira lite innebandy.. skulle va skoj :)

Hoppas alla får en trevlig helg!
Trodde för övrigt att de var lördag idag då issa ringde o väckte mig imorse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0