Funderar

Vad är meningen med livet?
Tror inte det är att ligga sömnlös om nätterna och vänta på att allting ska börja vända..
Helvete.


Jag vill inte krossa ett hjärta, det gör ont.


Tror jag har kommit fram till vad mitt kall är efter ha pratat med E.
Volontär - skulle kännas bra att få göra något meningsfullt.
Hjälpa hemlösa/föräldralösa barn som inte får den uppväxt som de förtjänar.
Livet är så jävla orättvist - fyfan vad man är bortskämd!




Nära att släppa taget och låta allt bara få passera.
Jag lovar att vara med till slutet.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Klart det är värstingchoklad ;) Vad annars? Höhö



Trevligt att hälsa på dig och er idag! Måste göras oftare innan vi flyttar till helt olika ställen :$ När du blir frisk kanske vi ska fara och simma någon dag? Eller laga nån gomiddag hemma hos er? :)

2009-10-27 @ 20:18:03
URL: http://ircl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0