Fortsätter med mitt i-landsproblem

Ikväll forsätter jag klura på mitt egna lilla i-landsproblem.
Utbildning; Hur, Var, När ?

Svar;
Luleå tekniska universitet
Vårterminen 2010
Civilingenjör - öppen ingång eller Rättsvetenskap

.. Har dock svårt att kunna rangordna fanskapet :/
Kommer givetvis söka till Juristutbildningen i Uppsala & Umeå också, men har inga högre förhoppningar på högskoleprovet somsagt.. så vi får väl se.
Om jag skulle ta mig in på juristprogrammet så skulle jag mest troligen börja utan att tveka.
- Men just nu vet jag inte om det är Civiligenjör eller Rättsvetenskap som känns bäst.

Martina har hälsat på ikväll och försökt ge lite tips från coachen.
Hinner dock inte träffa henne mer nu medans hon är hemma eftersom hon ska iväg igen redan på lördagmorgon.
- Men de är ju kul att jag iaf hann träffa henne trots allt :)

1h kvar tills studera stänger via Internet.
Ska försöka göra en plus och minus-lista tills dess.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Hur gick det? Vad blev det slutgiltiga beslutet? :)

2009-10-16 @ 16:56:33
URL: http://ircl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0