Flyr från verkligheten ett tag

Jag vet inte vad jag håller på med just nu, men förhoppningsvis blir jag klokare snart.
Just nu känner jag bara för att vilja gå under jorden, komma tillbaka om några månader o vara som en ny människa igen.
Jag orkar inte vara sjuk längre.. ååh!!
Jag blir så förbannad på mig själv, beror nog främst på att jag känner behovet efter mitt största begär -- träna
,. ge mig lite endorfiner?!

Jag är sugen på att resa till Thai/bali en sväng..
De är så jävla taskig tajming att Sofia redan är på Bali och kommer väl hem om en vecka eller två.. fanfanfan.
Kommer nog sluta med att jag drar själv.
Varför sitta o vänta på att saker ska hända, jag vill ju liksom bara.. ta livet här och nu..



Haha.. jag tittade på den här bilden nu och tyckte den var rolig. Det är nog den enda bilden som får mig att framstå som liten..
Saknar Simon, länge sen vi sågs sist nu.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Jag tror att du skulle behöva en bit mörk choklad :)

2009-10-24 @ 01:17:40
URL: http://ircl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0