Dagarna smyger iväg..


Äre int´ likt så säg?

Jag hinner inte riktigt med alla gånger.
Tyckte nyss de var måndag!
Känns som jag knappt hunnit göra något iveckan.
Det mest kreativa jag har gjort är att städa, tvätta, diska, tillaga mat, se film, sett hockey och varit ute med hundarna.
.. Jag fattar inte vad jag gör med resterande tiden, försvinner den bara ( ? )
Låter mest som jag gått o blivit en hemmafru, har jag de på heltid? ;/


Såg företagsmatchen igår kväll, LSK - Piteå.
Jag visste inte om de (tror jag, jag kanske visste de men hade inte kommit till insikt) om att de var igår, men de slutade med att jag hängde på Andreas & Jonas dit.
Blev lite vrede när de förlorade, eftersom jag är småhatisk på Piteå efter en sak som har hänt ihöst IDIOT ******** !(=#w?((?("=(="(?`
- Ni kanske fattar poängen, ville mer än gärna se LSK vinna igår.

Idag har jag gjort tacopaj till lunch/middag, mums! :)
Sen ikväll blev de en lång runda med hundarna & mammi.
Kändes bra att få röra på sig lite, min inaktivitet är inte bra för mitt psyke.
Blir förhoppningsvis gym imorgon (hoppas på de iaf) för idag blev det inte av :/

Har dessutom huxflux tagit på mig att jobba åt micke från kl 16-20:30 imorgon kväll
- inte tänkte väl jag på att de var fredag ?! wrah!
Aja, ibland måste man vara snäll med de snälla varelserna som jobbar på ICA.
Det är ju inte många timmar, men bara just att de råkar vara fredag. (Hatar att jobba fredag eftermiddagar, folk är som galna!)

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Vi kanske borde gå ut på en promenad med hundarna tillsammans? :)

2009-10-29 @ 23:04:25
URL: http://ircl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0