Börjar vända

Tjoho!
Jag är inne på min 9onde vecka som halvrisig sorts människa, men jag tror faktiskt att de börjat vända nu.
Idag är jag feberfri (tror jag, känns då som de) för första gången på en vecka - skönt! :)
Känns som alla muskler har förtvinats :/ blir att styra upp gym 24/7 när jag fått klartecken på att jag är helt frisk, woho!

Detta är min livssituation just nu.

Har införskaffat en lägenhet med henke på linnévägen, ska bo här till 1 december. (nära hem till mammi&pappi + till jobbet, hehe)
Jag är just nu tjänstledig, vilket är väldigt skönt.
Kan inte direkt påstå att jag saknar jobbet, även fast jag har schyssta arbetskamrater.
Började läsa JÖKen ihöst, men de blev ett nerlagt projekt. (Kommer läsa kursen ev. ivår eller senare istället)
Har för avsikt att hinna plugga lite till högskoleprovet tills nästa lördag, fast jag har väl inga större förväntningar på mig själv.. eftersom att ordkunskap och engelska inte är min starka sida.
Senaste tiden har jag legat hemma och varit sliten pga sjukdom, men de ska väl förhoppningsvis gå över snart.

- Så ligger det till.

Har gjort en lista med yrken som jag faktiskt skulle kunna tänka mig att jobba som
  • Jurist
  • Civilingenjör
  • Polis
  • IT-samordnare
  • Läkare/sjukgymnast inom idrottsmedicin
  • Inredningsarkitekt (fast kanske lite mer i stuk med Simon&Tomas på tv3)
De är väl de jag har kommit på just nu, får se vad som slutgiltigt händer med ansökan på studera.
Kommer väl förhoppningsvis ha fixat den ikväll.

Kommentarer
Postat av: linnea

1 december, hur kommer det sig? Vars bär det av sen? hoppas då på att få se lyan när jag kommer upp :)

2009-10-18 @ 21:43:39
URL: http://linneah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0