Avslutningsfest

Tjoho!
Ilördags hade vi säsongsavslutning med fotbollslaget, vilket blev en riktigt rolig kväll :)
Jag har lagt upp ett album på facebook, sen finns de fler i laget som har varit mästerfotografer o lyckas få fast massa snyggingar på bild :D
Temat för festen var 80-tal, så jag och issa bestämde oss för att klä ut oss till gammtanter.. haha
Issa var ju en söt kerstin 69år, medans jag såg ju så sjukt ful ut.. haha - de får man bjuda på!
Jag gillade dock TK's outfit mest, alltså.. de fanns ingen som klådde den :D



Jag utklädd till gammtanten Greta, som senare fick heta Picasso resten av kvällen ungefär.



Anna, snoffan och TK. TK var big mama :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0