Väntar

Tjoho!
Sitter och väntar på att Mattias ska ringa..
Det är TBGmässan idag plus imorgon, så vet inte om de har ockuperat sporthallen.
Isf blir det ingen innebandy ikväll :/ men det är bara på att hoppas på att så inte är fallet!
Idag har jag varit på gymmet och kört ett pass, sedan varit ute med hundarna en sväng.
Har "skickat" iväg Acke på myspys bortanför vilhelmina, hoppas väl att de ska gå bättre den här gången.
Senast fick tiken missfall :/

För övrigt så måste jag berätta om en sjuk grej som jag fick se igår.
Issa & snoffan var inne just före stängningsdags på jobbet och berättade att de skulle fara och spana in ett hus utanför Gäddträsk - vilket i sig bara var väldigt galet, men ändå!
Jag kunde inte låta bli att hänga på efter snoffans historia, haha.
Anyway!
Ni som har möjlighet borde fara dit och kolla, helt sjukt!
Ungefär 200m efter vägen har en gubbe (tror vi, eller jag?) satt upp hundratals med reflexer..
Dessutom spikat upp flertalet skyltar i stil med "Välj inte syndernas väg", "Alla har vi en gång syndat", "Den enda vägen till himlen är genom jesus" osv!!
De räcker inte där - de är uppspikade stora änglar på träden och även jesus har fått en plats på en tall, haha.
HELSJUKT är vad de är! Börjar ju verkligen undra vad de är för suspekt människa som bor där inne i skogen.

Såatt.. har ni vägarna förbi i närheten måste ni dit och kolla.
Issa filmade skiten igår, så får väl se om de kommer upp på facebook eller nått i den stilen.

Kommentarer
Postat av: Erik

yes yes. skönt äre också ska du veta!

2009-11-12 @ 22:07:47
URL: http://blogg.vk.se/ErikL
Postat av: Rebecka

MEN VA?! Undrar om det är kvar efter helgen.. eller iaf på söndag. I sådana fall ska jag tvinga Emil att ragga förbi med mig där :P

2009-11-12 @ 22:50:39
URL: http://ircl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0