Tisdag.

Tjoho!

Ny vecka - nya grejer ska hända.
Jobbade ihelgen, så helgen passerade mina ögon rätt fort.
Den tiden jag var ledig så hade jag de bra iaf. :)
Idol, gym, farsdagsfirande osv.. mys!


Nu i veckan så är jag bara schemalagd idag och ska jobba på fredag + 4h på lördag - wrah!
Min ekonomi kommer gå i konkurs? ;/
Nu får jag i alla fall tid för mig själv, känns skönt!
Då får jag träna och göra saker som jag bara känner för :)
Finns dock saker som måste fixas, men de gör det ju alltid.
Borde fara hem till mammi&pappi och fixa till mitt rum, står nästan orört sen jag flyttade ut i augusti.
Pinsamt.

Jag har dock fått ett "hedersuppdrag" att göra skitgöra på jobbet.
Ska röjja upp i omklädningsrummet/källaren.
- typ kasta bort bokföring som är över 10år gammal eller nått.
Får se om jag ska börja med de här i veckan eller om de dröjer en vecka till.

Har hunnit köra igenom alla musklergrupper nu, så jag är rätt mör i kroppen! :D
Kan knappt gå, haha. Ser ut som en tant :/
Ska kanske försöka ta mig ut ikväll och tvinga mig själv att gå ur lite träningsvärk, lär vara behövligt.

Sitter och lyssnar på Kents nya album röd och äter lunch.
Ska snart bege mig till bygget igen och hoppas på att resterande delen av dagen på jobbet går fort.

påtalomingenting.
fick vaccinera mig förra torsdagen, så nu jävlar har jag inte tänkt bli sjuk!
pepparpeppar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0