Tecken på att du har spenderar förmånga, hela dygn i bostaden

1. Du vet när grannen som du bor väggivägg med har lunch.
2. Du vet när posten kommer; med cirka 20 minuters plus/minus - annars vet du att du mest troligen inte kommer få någon post den dagen.
3. Du vet ungefär när grannarna kommer hem från krogen och börjar bråka.
4. Du minns inte när du gick ut genom ytterdörren senast.
5. Du känner dig som en glad hund så fort någon annan varelse kommer in i lägenheten, eftersom du annars bara fördriver tiden i din ensamhet.

HAHA! Jag känner mig som en gammal tant som har stenkoll på vad som händer i huset ;D
Fattas ju bara att jag börjar sitta och tittar ut genom fönstret när folk går till/från jobbet.

Idag känner jag mig kanske lite bättre?
Försöker intala mig det i alla fall, dock inge jobb för den delen. :/
Saker och ting har löst sig sen mitt gnällinlägg igår.
- Vet vad mamma ska få i present.
- Vet koden till CSN mina sidor
- Vet att jag får pengarna på fredag, woho!
- Vet att jag inte orkar tjafsa och beställa mer från H&M.
.. men sen de mer relevanta, viktiga sakerna i livet.. vet jag ingenting om, åh!







Bokat filmen Wallander - Läckan på jobbet, så hoppas henke hämtar den när han slutar. :)

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Men på fredag ska vi umgås! :) Jag har några förslag:



1. Långpromenad om vädret och hälsan tillåter! På så vis hinner vi fundera mycket över de viktiga sakerna i livet. Vad är egentligen det viktiga i livet? Svåra frågor, flera kilometer för att komma på svaren ;)



2. Vi bakar något med antingen fudgekräm eller marshmallowsfluff, fikar och glor på dumburken!



3. Hundmöte - Bobbe o Acke vs Charlie. Vem vinner och vem försvinner?



4. Maffig lunch på Lilla B.



5. Vi försöker lära oss något nytt.



6. Jag är spådamen nr 1 och spår din framtid genom mina tarotkort och min lilla bok som hjälper mig på vägen ;)



Jag får återkomma med fler förslag ;) Men något som gör att du inte hinner tänka på vad grannarna gör vore ju ett plus!

2009-11-18 @ 17:12:14
URL: http://ircl.blogg.se/
Postat av: Olivia

Men Maria, har du börjat plugga? :)

2009-11-20 @ 11:57:01
URL: http://vanelo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0