Sliten krigare.

Tjoho!
Igår efter jobbet kände jag mig dålig i halsen, drog i mig två koppar te och tänkte inte så mycket med på det.
Imorse vaknade jag vid sjutiden o kände mig riktigt risig :/
Därför blev inte dagen som jag hade tänkt mig.
Låg och försökte känna lugnet tills jobbet, men bara efter ett tag kände jag att de börjar braka ut.
Kom hem och la mig, sen har jag inte orkat göra någonting.

Har iofs bakat en kladdkaka, mums!
Skulle pröva att göra ett nytt recept med kycklingfilé, men de får nog vänta tills imorgon.
Henke fick fara o hämta pizza på knuten istället. Passade bra med helgerbjudande för 39kr/pizza.

Ska försöka ha en skön lördagkväll trots allt.
Blir filmtittarn och kladdkaka med grädde.
Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0