okej?

tjoho!
Jag nästan alltid jobbat udda helger på ICA år ut och in sen jag blev anställd där.
Det har liksom blivit "min helg/helger" i månaden.
Anyway.
Jag har ju varit sjuk i veckan (är fortfarande risig, tyvärr) men till saken.
Chefen ville att jag skulle ringa han igår - jag ringde.
Han har redan strukit mig från schemat, utan att ens höra om jag är sjuk eller ej?
- Är inte de lite mycket märkligt?
Jag fattar fan ingenting!
Sååå.. tydligen så har jag en ersättare för söndag - utan att någon ens snackat med mig först, shyst?

Nåväl.
Igår gästade jag hemma hos sjukling no.2 - issa.
Vi har en tendens att bli sjuk ofta, även om de jag som alltid måste vara värst.. haha :|
Tycker synd om henne iaf! Sjukt drygt ;S

Idag har Martina tävlingspremiär, så jag hoppas det går bra! :)
Inte så bra förutsättningar, tanke på väderleken.. har ju varit plusgrader, backen kan ju iofs ha hunnit frysa på.. men jag är skeptisk. Som här hemma exempelvis, ligger ju knappt snö på marken :/

Idag ska min käre vän Rebecka komma och vi ska förtära våfflor, mums!
Nu måste jag göra ett ryck; snylta på mammas våffeljärn och inhandla föda på ICA.

Nu är det slut på veckan - de är dax för fredagsmys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0