Oflyt eller otur?

Tjoho!
Idag råkar det vara fredagen den 13 november.
Otursdag - vad säger ni?

Jag vet inte om jag bara hade allmänt oflyt före jag började jobba idag - eller om de var otursdagen som startade hårt.
Skulle tillaga lasagne - gick inte riktigt som jag hade tänkt mig. :/
Formen var förliten konstaterade jag efter att ha fyllt halva och mägden mat förmycket - dålig kombo!
Efter att ha fått in fanskapet i ugnen, så hade jag både lyckats få halva delen av såsen på golvet/spisen, andra halvan hade runnit ut i ugnen och självklart så skulle jag ju bränna mig på armen också.. fan!

Under de timmar jag befunnit mig på jobbet (än så länge) så har inte oturen hälsat på mig igen - tur!
Ska bege mig på jobbet snart igen..
Hoppas alla får en shyst fredag, utan otur :P

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Jag kan inte hjälpa att jag tycker att det lät lite roligt det där med lasagnen... Förlåt ;) Hoppas att du sluppit mer otur idag!



Jag är för tillfället helt utan jobb! Jag är just nu i Storuman, åker till Sundsvall med mormor imorgon och tillbaka till Storuman på kvällen, åker hem till Lycksele på söndag och till Umeå på måndag. Jag

2009-11-13 @ 19:20:14
URL: http://ircl.blogg.se/
Postat av: Rebecka

vet inte riktigt när jag kommer hem. Soffan och sängen ska komma i veckan :) Så jag håller mig sysselsatt!

2009-11-13 @ 19:21:41
URL: http://ircl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0