Helg & jobb.

Tjoho!
Nu ska jag sluta gnälla om mitt jobb - så länge jag jobbar. (Kanske varar till nyårsskiftet?)
Hursomhaver!

Igår umgicks jag med Rebecka och till middag blev det tacos.. jag älskar verkligen tacos i alla former!
Sedan såg jag och grabbarna idol hemma hos sebbe.
Krusse berättade om en galen incident från Göteborg som fick mig att skratta rejält. :D
Han hade blivit uppraggad av en bög (eftersom krusse har brud och inte är lagd åt detta hållet blev detta kul).

Jag fick tillbaka mina schemalagda tider ihelgen, sådeså. :)
Idag blev det lite knepigt, för jag brukar egentligen börja kl 09.. men skulle inte börja förän 12.
Saga, som alltid brukar vara där före mig och fixa var sjuk. - Därmed blev steffe vara fixarn istället och jag fick bli "steffe" idag och jobba till 20:30 istället.
- därmed blev dagen som den blev, men de gick faktiskt rätt bra på jobbet ändå.
Saga var shyst och fixade hämtpizza från knut'n, guld värt! :)

När jag väl kom hem så kände jag mig så okreativ som man kan bli.
Slog igång teven, glodde lite på Robinson Karibien.. vet inte om jag blev så impad?
Slutade med att jag drog iväg och hämtade upp Isabelle för att sedan kolla läget hemma hos Malin & Ringan.
Där det var det fullt ös. Var lite småsugen på att kolla läget på hotellet, men eftersom de kostade en hunka och varken jag eller Isabelle hade några planer på fest.. så blev det inte av.
Fick nöja mig med att surra med lite glada människor.
Fick ett erbjudande av Oskar att köra till Umeå för 1400spänn och köpa/äta subwaymackor.. sedan åka hem igen.
Alltså, hade jag inte jobbat imorgon så hade jag nog varit på :D
Känns bra (kanske elakt att säga) - men att man inte är ensam om att känna sig helt lost och inte veta vad man ska göra riktigt..

Imorgon väntar jobb, 12-18..
- Helgen försvinner när man jobbar.. man hinner som inte göra så mycket mer.
Jag får i alla fall tjäna pengar.
Jag har börjat känna mig girig som en gamling, men har konstaterat att om det kanske blir som det blir.. så kommer de dra iväg med en hel del pengar om det blir en långresa. Skulle ju kännas bra att ha någon sorts budget för att komma hem, införskaffa bostad och grejer till den.. Aja, vi får se vad som händer!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Mamma berättade om en billig volontärförmedling som skulle starta upp i Umeå. Det kanske skulle vara något? :)

2009-11-22 @ 10:44:01
URL: http://ircl.blogg.se/
Postat av: Erik

...våldsam behöver man ju inte va, du masserade jättebra.

2009-11-22 @ 13:09:55
URL: http://blogg.vk.se/ErikL

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0