Hejohå

Tjoho!
Nu har jag jobbat fredag-lördag-söndag-måndag, känns lite skumt!
Tycker det har varit utdraget från morgon till kväll, märks att jag inte jobbat på ett bra tag.
Igår hade jag egentligen andra planer för dagen, men fick omstrukturera de hela istället.

Hade tänkt fara och ta blodprover igår & se team pontares uppträdande på stan, men istället hamnade jag på jobbet.
Hann i alla fall träffa Martina på kvällen, så de var kul.
Nu ska hon dock iväg idag igen.. men man får väl ta och pallra sig upp till tärna någon helg och hälsa på henne framöver.


Acke är sjuk :( jag hoppas att de verkligen inte är något allvarligt.
Han ville i alla fall äta igår kväll, så de var då tur. (Han har varit dåligt sen ilördags och inte ätit)
Ska hälsa på mina små (stora) vänner idag och hoppas på att han har blivit piggare!

Idag tänkte jag pallra mig och ta blodprover istället - men de blev inte av för jag var så lat :D
Känner väl ingen direkt panik över att göra de, eftersom de ändå tar 14 dagar innan man får provsvaren.. så då känner jag mig lite likgiltig.
Jag skulle vilja vaccinera mig mot influensan nu så jag inte riskerar att bli sjuk igen!
Jag FÅR inte bli sjuk.. (!)
pepparpeppar.

Jag känner mig förvirrad i mitt inre.
Vet varken vad jag egentligen håller på med eller vad jag vill göra efter december månad.
Köpte en lonely planet bok om Bali igår. Känns verkligen som jag vill åka dit!
Jag kanske borde göra de? Universiteten borde väl stå kvar även om jag försvinner ett par månader för att utforska världen, eller?
Jag har ALDRIG haft sånn ångest över att inte veta vad jag vill .. fan!

Kommentarer
Postat av: linnea

Men så mycke jävulst!! Ska du inte få åka dit pga henne? Åhh.. så förbannat. Vilka REGLER det finns! Måste ju ändras, ja menar det är ju inte direkt nåt terroristbrott du har gjort. Fyfan, och USA är fullt av mördare, pedofiler, våldtäktsmän, djurplågare och guuud vet allt men dom får leva där men för såna som inte direkt gjort något som kan vara ett hot mot ett land och är fan en skitsak och i synnerhet då det inte är aktuellt längre, DOM får inte komma dit ens för en stund? Guuuud vad sur jag blir.. hoppas det ändras på nåt vis. Jävla skitregler!

2009-11-03 @ 16:12:10
URL: http://linneah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0