Förmånga frågetecken på en gång

Vad ska jag och Simon ge mamma när hon fyller år?
Vart är mina CSNpengar?
Vart är koden som jag beställde från CSN .. får beställa en ny igen ?
Vart är ett bälte som jag beställde från H&M för över en månad sen? Leveranstid; slutet av oktober.
- Vart är om inte annat pengarna som jag borde fått tillbaka istället?
Kommer jag ihuvudtaget att få jobba i December månad?
Vad händer efter nyår? Plugg, resa?

Jag blir galen när jag inte vet eller får veta saker!
Speciellt när jag kommer på allt på en gång, wrah.

Det som jag blev mest orolig för var passet.
I vissa länder kräves de att passet ska minst vara giltigt i 6månader (vilket nu mitt inte är) men nu verkar de inte vara några bekymmer. Får införskaffa nytt pass så fort tillfället ges.

Fan vad jag känner mig gnälligt.
Har legat hemma och varit förkyld alldeles förlänge, då blir man nerstämd.
Känner mig inte bättre idag heller - jag som kände mig på bättringsvägen isöndags.. men icket.
Dessutom så ska issa w styra upp party på lördag och de vore verkligen trist att missa de!
Görmigfrisk.nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0