Det blir aldrig som jag har tänkt mig..

Dagens plan
- Blodprovstagning
- Införskaffa nytt gymkort
- Inhandla värmeskydd
- Fix på banken
- Lunch
- Tvätta/städa
- Middag
- Gym

.. sen blev de så här istället.
När jag väl stod och skulle boka tvättid hade självklart chefen skickat ett sms strax före 22 och undrade om jag inte kunde jobba idag - kunde jag tacka nej under de villkor som jag har just nu? Svar nej!
Tog på mig att jobba mellan 12 - 18.
Sedan försover sig henke på morgonen och jag vaknar upp som en grinig jävel.
Somnar om och vaknar - då ringer andreas och säger att de vill att jag ska jobba längre o stänga själv ikväll, kul?

Slutsumering.
Blir nog inget annat än jobb idag.
Fan vad jag känner mig på dåligt humör!


De skedde dock 2 saker som är värd att sätta plus på sedan igår.
1. Jag hittade henkes nycklar! Någon tapper själ hade lämnat in dem på OK, thnx!!
2. Jag körde ett rygg/mage-pass på gymmet igår, sjukt nice! :) Dock har jag tappat mycket ;/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0