3 dagar kvar

Tjoho!
Nedräknigen har börjat, snart bär det av till Storbritannien; London.
Woho!

Jag jobbar, kurerar och stressar som ett tok, bläh.
Hinner jag något, jag vet inte?
Jag virrar på som en förvirrad varelse som inte vet vart jag ska ta vägen.
Fan.

Vet inte vart jag ska börja eller vad som egentligen ska prioriteras.
Borde ta en vaccinspruta till, borde ta nya blodprover, borde försöka ligga hemma & kurera mig.. Borde jag jobba mer?
Vill så mycket, måste så mycket. - Jag vill och måste sova!
Sitter och har en dialog med Andreas, han är en klok man.

Jag orkar inte fundera på framtiden mer - det får bli som det blir!
Sitter och tittar på flygresor.
Vem vill hänga med och se världen med era egna ögon?
Jag tror, vill och hoppas att honey vill följa med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0