14 dagar kvar.

Tjoho!
Nu är det bara 14 dagar kvar tills jag åker till London!
Woho.
Flyget, boendet, matchbiljetterna och musikalbiljetterna är fixade :)
Kommer bli riktigt kul att få åka iväg med hela familjen.
Jag minns faktiskt inte sist hela familjen kunde åka iväg på någon sorts semester.
De har alltid varit svårt att få hundvakt och att alla har kunnat följa med pga diverse saker, men nu så verkar ju allt smida ihop.
Har fått en lonely planet bok om London på jobbet gratis, så det blir perfekt.
Ska bara ta mig tid att kolla lite i den och googla runt lite och läsa vad som kanske ska prioriteras under resan. :)
- så ifall ni sitter inne med några tips, bjud på dem! ;)








Här ska jag sitta o se fotboll, soft.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Jag vill följa med :D Jag är så avundsjuk! Du skickar väl ett vykort till mig?

2009-11-12 @ 22:49:05
URL: http://ircl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0