Utlandsresa bokad och de mesta flyter på

tjoho!
Ilördags morse fick jag besked om att mina önskvärda 3 veckors semester godkändes.
Äntligen kunde jag sätta mig och boka resan!
Själva bokningen gick väl felfritt, men betalningen var destovärre.
Fick sista och knappa in kortnummret, giltihetstid och 3 sista i cirkus 45 minuter innan jag gav upp och ringde support.
Tydligen har apollo problem med betalningar som sker med icabankkort, men de gick i alla fall vägen till slut.
Klart o betalt! 2 juni åker jag och Henrik till Bulgarien från Umeå, känns sköööööööönt! :)

För övrigt fick jag spana in Cristels salong ihelgen, simma och äta årets första mjukglass med Rebecka, sälja min cykel som jag lagt ut på blocket, kika på div. 5 match hemma och träffa Martina som varit i Alanya.
Kändes grymt skönt att få sälja min gamla Crescent - den var trots allt 10 år gammal! :S
Tyckte de var nyss jag köpte den ungefär, sjukt.

Iveckan håller jag på med 5 / 6 området på historian.
Börjar känna tidspress nu, speciellt när allting helst ska vara färdigt innan den 29/5. (ingen deadline, men ja vill gärna de själv). Den fredagen ska jag upp till Luleå och ska grattulera och hjälpa brorsan packa ut grejer som ska med hem.
Tycker det känns som det inte alls var så länge sen han flyttade dit, men nu är han färdig...

Ikväll har jag tränat fotboll, så nu inväntar jag bara duschen.
Får se om henke fixat något avsnitt av prisonbreak.. sist jag såg var de lite utav klimax av säsongen tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0