Sommaren är här (?)

Tjoho!
Nu tror jag sommaren närmar sig med stormsteg, eller också är den redan här ( ? )
Imorse såg jag att våran hägg har börjat blomma och de gjorde den precis vid min bal förra året, så jag får riktiga sommarkänslor! :)
Ilördags gjorde jag min matchpremiär sedan skadeuppehållet.
Vi var 10 tappra spelare som begav oss till mjövallen och kom dessvärre inte hem med någon seger.
Det finns inte så mycket att säga om den matchen nu, har smält förlusten, men jag gillade inte dommaren för fem öre.
För övrigt var de skönt att de var lite utav en långhelg, för även jag passade på att ta ett break från studierna.
Jag passade på att införskaffa lite grejer till resan och njuta av lugnet.

Iveckan har de däremot varit sämst väder (vilket i sig inte gjort så mycket, eftersom jag suttit och läst/suttit vid datorn hela tiden under dagarna...) men det är ju ändå roligare att i alla fall få träna när de är någorlunda shyst väder.
I tisdags skulle vi putsa fönster med fotbollslaget, vilket jag snabbt konstaterade att jag inte var så vass på.
Kanske ska pröva att gå lös på ett fönster eller två hemma nu när jag fått in lite känsla på det :P

Idag sitter jag och skriver på min sista insändingsuppgift för historian.
Känns som jag själv har satt deadline idag, så jag ska jävlaride bli färdig idag - om jag så ska få sitta hela kvällen också!
Sedan är jag FÄRDIG med historiakursen - förutsatt att de går bra på den här sista uppgiften då, vilket känns så sjuuuuuuukt skönt! Inge mer plugg för stunden, woho! :)
Imorgon åker jag upp till Luleå och hälsar på brorsan för sista gången där.. ?
Ihelgen ska de tydligen vara sjukt fint väder och de gillas! På söndag ska jag spela hemmamatch i ågläntan, så jag hoppas att den här matchen blir bättre än förra.

Anyway..
Nu är min lilla rast slut, måste slutföra mitt arbete
Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0