Comeback

Tjoho!
Igår avverkade jag min första fotbollsträning för denna säsong..
Den första träningen efter operationen, det känns sjukt underbart!
Min kondition är inte ens i närheten av vad den var för 3,5 år sedan vid skadetillfället.
- Men nu är det bara att kämpa på, för nu har jag ingenting som hindrar mig från att springa! :)
Känns som en stor frihet.

Denna månad har jag även tagit tjänstledig för att hinna avverka Historiakursen före sommaren.
Behöver den som behörighetskurs, eftersom jag sökte bla. på juristprogrammet.
Anyway. Det känns bra att inte behöva hänga lika många timmar på jobbet, även fast det blir jobb fre-sön denna vecka.

Nu är det bara att tagga för lite gym + fotbollsträning ikväll igen.
Hoppas alla njuter av livet lika mycket som jag just nu :)

Kommentarer
Postat av: Linnea

Mmm, det känns sjukt skönt, hade en riktigt seg sommar förra året då jag bara jobbade inomhus och aldrig kunde vara ute förutom på morgon och kvällar, då man var död av allt arbete....så detta känns härligt för dom jag ska jobba med vill väl antagligen vara ute en del när det är sommar =) Klart du måste ta ut semester, du måste ju umgås med mig!! :D



Härligt att du kan springa och ha dig nu, måste vara grymt förstår jag. Så som du kämpat under dessa år!!! Och nu måste du väl ändå slippa hälsobekymmer i framtiden, tror du har haft din del i det där nu =)

2009-05-12 @ 14:35:41
URL: http://linneah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0