Åh, ge mig lördagmorgon!

Tjohej!
Olyckligtvis - ja.. ska börja skriva om det negativa just nu så jag kan avsluta med (de förhoppningsvis) goda nyheterna!

Jag börjat träna fotboll förra veckan och körde 2 pass. Pallade inte med ett tredje eftersom att mitt vänstra knä totalvägrade. Hade en otrolig smärta i utsidan av knäet av endast lite löpning osv.. - helskumt!
Vilade och körde bara gym resten av veckan ungefär.
Prövade köra ett nytt pass fotbollsträning imåndags - samma skit igen.
Ringer sjukgymmnasten, kollade upp de igår.. han beställer samtidigt ett "knäskydd", vilket jag har fått idag.
Har varit på gymmet och kört ett benpass ikväll och använt skyddet.. det verkar iaf funka :)
Förhoppningsvis ska de funka att köra lite löpning också - det är i alla fall vad jag har för förväntningar.
Är de yttre ledbandet som spökar. Förhoppningsvis ingen större skada skedd på det, så det borde repa sig relativt fort tror jag.

Imorgon ska jag fara på Cristels invigning av hennes frisörsalong :)
Sedan ska jag även fara o simma med Rebecka samt förtära en mjukglass på indo har jag tänkt :)
Blir nog bra grejer!

.. fast just nu sitter jag mest och väntar på att min hyperaktivitet ska sänkas till noll så jag kan sova.
Imorgon bitti har jag nämligen tänkt ringa min chef och snällt be honom om en veckas semester då jag egentligen är schemalagd.. plzplzplz!
Har nästan bestämt (jag har bestämt, vill bara prata med chefen först för att de ska se bättre ut) mig & henke också.. för att åka utomlands! woho!
Har hittat en veckas resa till Bulgarien från Umeå för 3000;- vilket jag tyckte kändes billigt & bra.
Därför är jag superpepp! ;>
Jag ser denna tripp som en kortmenintensiv semestertid där jag (och även henke för den delen) kan fira att vi är färdiga med studierna för studen.
Jag läser ju för visso bara en kurs, medans henke läser flera... men ändå!
Tycker historia har varit rätt tungt ändå, inte just kursen i sig, men just ämnet.
Jag är ju verkligen ingen allmänbildad svensson som är duktig på samhällsvetenskapliga ämnen, ack nej.
Jag är personen som gillar att omvandla formler och få ett korrekt svar på en löst uppgift, så är det bara.

Fast efter resan har jag tänkt jobba resterande delen av sommaren, om jag inte ska ta ut en veckas semester till efter midsommar för att hinna va med på de bästa flugfisket.

Nej, jag måste verkligen se till att somna så jag får ringa chefen någon gång.
- Tror jag aldrig någonsin tidigare har varit så taggad för ett samtal med honom.. well, någon gång ska ju bli den första!

Tjao!


Kommentarer
Postat av: linnea

Jadu, jag hoppas då det =) har inte tänkt ta några körlektioner än i alla fall utan bara köra med pappa,mamma och robert och dom är väl inte så morronpigga,haha sen får jag väl se ifall jag tar en intensivkurs istället =) men det ska bli kul att äntligen ta tag i det ;P



Haha, kort men intensiv.... lelle som bruka dra den va? ;) Hoppas du har tillräckligt med ledighet att kunna umgås med mig! Fast jag är ju uppe i 2.5 mån så det är ingen stress, såå skönt =)

2009-05-18 @ 13:28:45
URL: http://linneah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0