Tiden rinner förbi..

Tjoho!
Föregående vecka har varit fullspäckad.
Jobbat, umgåts och haft det bra! :)

I lördags var jag ute på en skidtur med farsan och våra hundar, det var sjukt roligt!
Vi tog var sin hund och längdskidor och begav oss ut på älven, det gick sjukt fort när det var någon annan främmande hund som sprang före. :D
Fast jag var väl inte så smidig till en början, redan första 50 meterna hade jag hunnit vurpa tre gånger.. haha
Sedan fick jag in flytet :) var ganska ojämt och jävligt på isen ;/ Märks att det är påväg att bli vår.

Efter skidturen åkte jag och Henke ut en sväng med skotern och det blev en korts stund fiske & fika ute.
Sedan var det bara att förbereda sig för att köra till Åmsele och hälsa på Simon, Jessica och Alexander :)
Det blev en riktigt god grillmiddag och trevlig kväll där.
Senast vi var och hälsade på kunde inte Alexander gå, men nu kan han de så det var ett stort framsteg i mina ögon.
Barn är ganska fräna ändå :P

Påvägen hem så var det lugnt, verkade inte vara speciellt mycket folk ute denna lördagkväll.
Näst sista korsningen innan jag kommer hem står det en polisbil mitt ivägen.
Lär väl få höra ryktesvägen vad incidenten egentligen handlat om senare..

Hoppas alla fått en bra start på veckan.
Själv känner jag mig mest dagvild, vet inte riktigt heller vad jag tror att det är för dag.. skulle tippa på en torsdag kanske.
Heida!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Vadan denna polisbil? jag som är stamgäst hos vk.se men kan inte minnas att jag läst något om en polisbil mitt i vägen =)



Lät skönt med skoter, minns pinsamt nog inte sist jag satt på en skoter, länge sen var det med andra ord.. fy ändå! Får hoppas vädret blir strålande till påsk :D

2009-03-25 @ 00:46:23
URL: http://linneah.devote.se
Postat av: lungt nu

"Barn är ganska fräna ändå :P"



Du är bara 19...

2009-03-30 @ 12:17:46
Postat av: Rebecka

HAHAHA.. "Du är bara 19..." ;) Ja, där hör du Maria! Sluta tänka i de där banorna. Barn är blä.

2009-03-30 @ 17:01:19
URL: http://ircl.blogg.se/
Postat av: Linnea

HAHA, gillar ju kommentaren ändå "Bara 19" hallååå Lyckselemått mätt så är du ju GAMMAL för att skaffa barn, haha!! Det är typ, för sent för dig ;)

2009-04-15 @ 22:47:39
URL: http://linneah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0