Måndag

Tjohej!
Angående förra inlägget.
Bara för att Alexander är cirkus ett år gammal och frän betyder det inte att jag är upplagd för att skaffa barn nu! :P

Anyway.
Förra veckan jobbade jag alla dagar utom fredag, var egentligen tänkt att jag skulle jobba då också, men jag tog ledigt.
Anledningen till detta var att henke var tvugnen att fara till Sundsvall för att göra några kemilabbar.
Jag ville följa med ut och se något annat än jobbets vardag, så jag tog ledigt och följde med :)
Synd att jag jobbade ihelgen, annars hade vi nog stannat längre.
Det var sjukt gott med en frukostbuffé som väntade på morgonen! :)
Dessutom passade jag på att införskaffa lite nya kläder när henke hade sina labbar - perfa!
Kort men intensiv restripp, men det gillades.

Var på jakt efter en jeanskjol eller jeansjacka, men det var det tydligen inte gott om någonstans.
Någon som har tips vart man kan söka någon shyst budget jeanskjol/jeansjacka ( ? )


Idag har jag varit ledig från jobbet och passat på o gå till sjukgymnasten, samt låta Cristel färga om mitt hår.
Från kallblond till svart är ju inte det bästa, vill ju inte riktigt fästa så där bra som jag vill ;/
Hoppas färgen sitter i bättre nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0