Från blond till svart..

Tjoho!
Nu var det länge sen jag skrev..
Har helt enkelt inte orkat eller haft tid, dålig kombo!
Anyway.
Förra helgen var det marknad och det var trevligt!
På fredagen så hade jag tid hos Cristel för att klippa mig, vilket blev en totalomvänding för min hårskalle.



                Före                                   Efter

Ganska stor skillnad?
Har inte kommit mig för att ta någon bättre bild på kalufsen, men det är kortare i nacken och längre fram.
Förutom att håret blev svart slängdes de in några röda slingor för skoj skull...
Det var lite humoristisk då människor inte kände igen mig på hotellet på lördagen.
Marknadshelgen var i alla fall lyckad och trevlig!

Iveckan har jag börjat jobba igen.. så har inte hunnit göra så mycket annat vettigt.
Har åkt på en rejäl förkylning nu, så har inte träna något heller.. ;/
Hade "nyinvigning" itorsdags, vilket resulterade i en sjukt stressig arbetsvecka.. - men som tur är det ju över nu.

Igår åkte jag och morsfarsan iväg på en fisketur. Olyckligvis var det enda som lyckades komma upp ur hålet en sik ;/
Jag hatar när man sitter med ett ekolod och ser att det finns fullt med fisk men dom vägrar nappa!
Det var ungefär som i somras då vi var i storuman och skulle flugfiska.. Sjuukt mycket fisk och de gick nära land så man såg fisken fara fram och tillbaka... men de vägrade nappa, sjukt frustrerande!

I och med denna dag ute i kalldrag så slog förkylning ut fullt, så idag känner jag mig helt trasig ;/
Hoppas på att orka se bio ikväll trots detta.
Har länge velat se Stieg Larssons Män som hatar kvinnor på film, men jag tror inte den klår boken.
Boken är alltid bättre än filmen brukar ju alltid folk säga.

Kommentarer
Postat av: Linnea

tack tack! :) Ja smycken har jag ju inget överskott av efter inbrottet så det satt riktigt bra med några nya :) ! mamma hade helt rätt smak hehe

2009-03-07 @ 14:51:30
URL: http://linneah.devote.se
Postat av: Martina

Vad bra det blev i håret : ) skitsnyggt.

2009-03-07 @ 16:32:47
Postat av: Rebecka

Jag tycker att det var pinsamt att inte ens jag kände igen dig först ;) Men jag tycker också att du blev jättefin i håret!



Krya på dig också!!!

2009-03-07 @ 18:33:12
URL: http://ircl.blogg.se/
Postat av: linnea

Mjaaa kanske är sant men det är väl nåt som kommer, är man duktig i skolan så blir man såklart mallig.. hade två i min klass förra året som gick ut 9an med alla mvg och ja, de gillade väl att tala om det och att bli polare med lärarna ;)

2009-03-10 @ 20:16:14
URL: http://linneah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0