Gott nytt år!

Tjoho och gott nytt år, 2009!
Nu är -08 slut och jag har avklarat 365 dagar utan godis.
Tycker jag har varit rätt duktig.. men efter 12slaget tvekade jag inte på att smaka på allt godis som fanns tillgänglig, haha

Nyår firades till en början i Åmsele.
Jag, henke, sebbe och niklas åkte till Åmsele för att hälsa på Simon & Jessica i deras nya hus. :)
Det var väldigt trevligt! Vi spelade henkes nya favoritspel rappakalja och tillagade en supergod tacomiddag, mums!
Det bjöds även på sju sorters kakor - inte illa!
Alexander har fått feber, så han var inte så pigg stackarn ;/

När tiden i Åmsele var över började vi bege oss tillbaka till Lycksele igen.
Påvägen dit började vi smått smälla några raketer som lyste upp mörkret ute i bussjön.
Sedan forsatte kvällen i hedlunda. Där den innehöll dels mer raketer och även juniorhockeyVM.
Det blev en lyckad kväll med hyfsat mycket folk ändå.
Före 12slaget började vi bege oss mot Shell, det har ju blivigt lite utav en tradition för egen del.
Smällde upp resterande raketer där och skålade in det nya året med skumpa.

Ja, det var väl egentligen slutet på 2008 för min del.
Det nya året påbörjades med en hamburgare på statoil, alltid lika värt! :)


Igår blev det en riktig slöardag i tannsele bestående av god mat och trevligt sällskap. :)
Hann även som hastigast träffa rebecka igår, det var verkligen sjukt länge sen sist!
Igår kväll fick jag för första gången äntligen spela cluedo med dvdfunktionen, det var faktiskt skoj!

Idag ligger jag bara och väntar på bättre tider.
Har dragit på mig årets första förkylning, inget jag hurrar över precis.
Har även suttit och placerat om mina fonder, hoppas på det bästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0