2 arbetsdagar kvar

Tjoho!
Nu har det hänt båda det ena och det andra den här veckan.
Jag har först och främst arbetat måndag, tisdag.
Vi hade personalmöte på jobbet imåndags, vilket resulterade i att jag stämplade ut 22:30 - garanterat den senaste tiden hitils... hua! För er som inte vet det så håller vi på att totalrenovera hela butiken, vilket resulterar i dagligt kaos!
Vissa dagar funkar bättre än andra, men det har varit väldigt drygt att släpa in nya kassor i veckan.

Senså har jag hunnit lira lite innebandy i tisdags också, det var skoj :)
Konditionen är fortfarande taskig, men jag kämpar på!
Igår & idag har jag varit ledig från jobbet, woho!
Detta har resulterat i två längdsskidsturer, inte fy skam!
Idag var det dessutom sjukt fint väder, så det var ju helt klart ett stort plus. :)
Båda dagarna har jag försökt leka storkocken i köket, har väl inte varit helt misslyckat...
Igår blev det även en slöarkväll hemma hos issa med hon & Lina.

Det enda som känts drygt iveckan är denna eviga värk i fötterna, men igårkväll blev det förmycket.
När jag väl fick somna, så vaknade jag ändå inatt av denna ilande värk under fötterna - wrah!
Därför var jag lite halvt deppig när jag vaknade och inte var taggad för träning.. men efter lite värktabletter funkade det i alla fall att stå på skidor ett tag & trampa en stund på cykeln på gymmet.

Egentligen hade jag väl tänkt mig på badhuset alt. lira lite innebandy ikväll, men träningstiden blev upptagen av någon annan aktivitet.. inte så poppis nu före duvan! ;/
Jag spelar btw ihelgen - tro det eller ej! Blir dock inte så seriöst, eftersom halva laget består av mina arbetskamrater & det är vi som jobbar ihelgen.. så det blir ju intressant att se!
Vi har i alla fall tur som inte spelar fören 21:40, så vi hinner bomma igen butiken innan det blir dax för spel.

Jag har för övrigt bara 2 dagar kvar på jobbet innan det väntar en månads tjänstledighet som kommer upptas av studier.
Det känns positivt, men ändå lite konstigt. På ett sätt så blir det skönt att slippa allt kaos som uppstår av ombyggnationerna, men samtidigt kan det bli lite tungt att börja vrålläsa hela dagarna. Aja, får väl se hur det går helt enkelt!


Nu ska jag inta något proteinrikt, se ett avsnitt scrubs och hålla tummarna för att fötterna känns pigga imorgon bitti!
Vi ses väl ihelgen? http://www.duvancup.se/

Kommentarer
Postat av: henke

synd att du inte fick spela ikväll! :(((

2009-01-30 @ 23:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0