Vardagsbekymmer..

Tjoho!
Jag blir så depp när jag blir sjuk eller något annat påverkar min träning - en hel vecka kan ju nästan kännas helt förstörd!
Förra veckan hade jag träningsvila inprincip hela veckan (förutom 2 pass) pga bihålorna, då blir man ju så sjukt depp!
Att styra upp studierna gick ju därmed inte heller så bra, eftersom jag mest var elak på huvudvärken som vägrade ge sig.
Jag har i alla fall gjort färdigt 1 av 6 inlämningsuppgifter som ska vara färdiga.. så jag har ju kommit en bit på vägen.

På fredagen kikade jag på en av betseles matcher, i tjejligan + att jag såg andra små "knattlag" spela, då fick man någon sorts nostalgi.

Alla hjärtans dag var inget som kändes så speciellt organiserat eller "uppgjort".
Jag blev glad och förvånad när jag fick frukost på sängen, så då fick jag en bra start på dagen. :)
Det är inte ofta jag o henke äter någon middag ensam, men de blev i alla fall så ilördags. Vi lagade plankstek och det blev sjuuukt gott! ;>
Jag kunde träna ett pass på gymmet efter middagen, så då fick jag känna mig nöjd med dagen. Sedan hade Henkes morsfarsa hade införskaffat en ny bil, så jag, henke och johan roade oss en stund med att provköra den.


Åh.
Jag vet inte vad jag ska skriva, ingenting verkar vilja flyta in mellan raderna utan att jag måste tänka efter vad jag egentligen håller på med. Då känns det bara jobbigt att skriva - tycker jag i alla fall.

Jag kan avsluta dagens skrivande med att säga att jag har sjukt mycket beslutsångest osv över hur jag ska göra till hösten.
Jag är inte hundra på vart jag vill bo, vad jag vill läsa osv.. det känns just nu bara sjukt drygt! ;/
Dessutom är det inte många dagar kvar av min tjänstledighet och jag har långt ifrån avverkat kursen - wrah!

Hursomhelst.
Just nu så funderar jag på två utbildningar: Juristexamen eller Civiligenjör, Tekniks Design.
Vad ska jag bli när jag blir stor egentligen ( !? )

Kommentarer
Postat av: linnea

Duu.. jag färgade faktiskt håret ikväll men det blev väl inte så stor skillnad. kom på att det blir nog rätt dyrt om jag ska göra en high tech-frilla, avfärga håret, färga håret och sedan sätta i slingor på salong. så hade tänkt köpa hem avfärgning och experimentera med det själv och lägga i nån färg efteråt hemma och hoppas att det blir bra, men klippa mig ska jag göra efter löning, hur det blir vet jag inte men, ingen mer tråkfrilla som jag har nu=)



Nja hade ju en tränarkompis trodde jag då jag köpte gymkortet (och tecknade för 1 år....) men det blev som ingenting av det, mamma hade gärna följt med då hon också är i behov av träning men då måste man ju ha hundvakt och det är inte så lätt då man oftast har 3 hundar !!



Yogan är kul, känns att man gör nåt även om det mest är avslappning och stretching och ingen styrka eller kondition, men finns ju så många olika slags yoga och vi har ju bara varit där två gånger, så man får väl avancera efter det här! Passar mig mycket bättre än att slita med vikter på gymmet =)

2009-02-17 @ 18:52:16
URL: http://linneah.devote.se
Postat av: Rebecka

Det hörs som du drabbats av en "Rebecka". Visst är det hemskt att inte veta vad man vill och vad som händer, när man verkligen vill veta? Själv hatar jag det :(



Vi ska absolut ta och styra upp en tripp till badhuset snart igen :) Fast jag vet inte hur jag hinner nu på ett litet tag.. På lördag måste jag göra lite plugg som jag kommer ha skjutit upp i veckan ;p Och nästa helg är det ju marknad.. MEN, mitt bakprov är nästa torsdag. Det innebär ju att vi måste fira på marknadshelgen ;D woho! Vad säger du om det?

2009-02-17 @ 19:42:47
URL: http://ircl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0