Snöstorm

Tjoho! Jag kom just in efter en kort promenad i snöstormen, helt sjukt vad det blåser! Idag har jag haft en lugn lördag, skönt! Körde ett konditionpass på gymmet och åt en god middag hemma. :) har kikat på film här i tannsele ikväll, mys! :) tanken är att jag ska ut på skidor imorgon, hoppas det inte blåser lika mycket då. Var på tal om ingenting förbi på jobbet idag, det håller på att bli sjukt bra i butiken! :) så det ska bli intressant att snart börja jobba igen, lagom till "invigningen". :)

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Vad skönt med en lugn lördag :) Det hade jag med.. och som du såg, gjorde jag i stort sett klart mitt PA!



Jag vill ha en finsk lapphund! Googla få du se så fin och snäll! Fast nu har jag kommit på lite andra tankar. Jag kanske inte har möjlighet att skaffa hund just nu ;/ Men när jag kan, då slår jag till! Jag har nämligen fått ett jättebra erbjudande i Spanien på ett svenskt konditori. Än så länge är det inte spikat, men det kan kanske vara så att jag åker iväg i augusti :)

2009-02-23 @ 08:49:24
URL: http://ircl.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Och förresten, hur går det för dig med din beslutsångest angående skola? Hoppas det börjat klarna lite iaf :)

2009-02-23 @ 08:52:26
URL: http://ircl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0