Fettisdag




Tjoho!
Idag är det tisdag den 24 februari 20009 - fettisdag, men även min och Henriks 2-årsdag ... de ni! :)
Därför har jag både blivit överraskad med blommor idag (jag gillar att få blommor) och ätit semlor, mums!
Dessutom bestämde vi oss för att äta middag ute, det blev på Ibbes. Ikväll är nog den första gången jag ätit "för stark" mat. Jag gillar kryddig och het mat, men den här rätten tog priset, Afrikan Leon - sjuukt starka såser/kryddning.
Kunde inte äta några jalapenjos till, vilket jag inte vanligsvis inte brukar tycka kännas starka.

Sen ikväll har vi farit till Tannsele och ätit semlor - mums!
Sedan gick vi ut med kikare och tittade på kometen Lulin, men den var ganska suddig tycker jag.
- Den framstod givetvis inte som på bilden.

För övrigt är det bra med mig, förutom att jag inte tränat på 3 dagar.. vilket gör mig lite halvdepp.
Måste försöka vara seriös med plugget fram till helgen nu. För på marknan blir det nog inte mycket gjort.

Hejs!



Kommentarer
Postat av: Rebecka

Inte illa att fira 2 år på självaste fettisdagen :) Grattis till er båda! Henke är så snäll! Inte alla som får se Lulin.. ;)



Ang. Spanien. Inget är bestämt ännu :) Väntar på några fler svar på några frågor om lägenhet, lön och sånt där.

2009-02-25 @ 11:19:29
URL: http://ircl.blogg.se/
Postat av: Cristel

haha OHJA! ;p

2009-02-25 @ 20:46:34
URL: http://cristelles.blogg.se/
Postat av: linnea

nämen gud! går tiden så fort?... well congrats.. :)

2009-03-01 @ 00:59:23
URL: http://linneah.devote.se
Postat av: Linnea

Haha, ja jag tänker också på det, nästan samma färg också, så jag känner mig som en snorunge!! Usch, vill bara dra en mössa över huvudet egentligen men, får väl hålla ut nån månad och se om det känns bättre annars går ju luggen fort att spara ut och det är ju lätt att slänga i en mörkare färg. men får väl HOPPAS att jag lär mig trivas såhär.. är ju mycket fräschare än det gamla slitna jag hade!

2009-03-03 @ 21:39:07
URL: http://linneah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0